Jag har helt enkelt inte haft tid!

Uppdateringen denna veckan har varit helt kaotisk, men nu kommer jag igång igen! Jag har haft ett prov i torsdags som jag pluggande stenhårt till, och sen har jag haft lite arbete med svea och så, så har prioriterat bort bloggen ett tag! Men som sagt, nu är jag igång igen. Igår efter skolan stack jag hem till mina favoritkillar, och var där hela eftermiddagen och kvällen. Sebastian stack vid 7 och då låg jag och Hamid bara och chillade tills jag stack hem! Ska ju som sagt jobba idag, så kände att jag ville sova hemma och komma hem i god tid igår. Nu ska jag göra mig i ordning, sen ska jag sticka till stan och ta en fika med Elina innan jobb! Ska bli skönt att få prata av sig lite..
 
Ikväll blir det jobb, och jag lär inte vara hemma förrän vid 10, och morgondagen kommer endast bestå av plugg inför svenskaskrivningen på tisdag. På fredag åker jag till Stockholm. Mixande känslor inför det! Men ska bli himla skönt att komma ifrån Skåne ett par dagar, och dessutom träffa min fina projektledargrupp igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0