Paus för en gångs skull!

Har inte känt för att blogga idag överhuvudtaget, då jag känt för att ta en paus från allt och alla idag. Kom hem, pluggade en liten stund, sen slängde jag in en tvätt. Ett telefonmöte med Alexander senare så la jag mig i sängen och kollade på The Hills! Körde iväg och hämtade mat med mamsen efter det, och det var najs att äta skräpmat idag fan. Efter maten tog jag en dusch och nu ligger jag nerbäddad i sängen med en mysig filt, och mitt duntäcke runt om mig och bara myser till The Hills. 


Imorgon är en lång dag, men det ska vi nog klara av denna veckan också. Efter imorgon har jag bara en dag kvar innan jag tar semester i 4 dagar, och beger mig till huvudstaden. Ska bli så najs! 




Kommentarer
Postat av: Saris

Lyx!! Måste ha varit jävligt gott! :D
Puss på dig finis! Glöm inte att du är underbar <3

Svar: För det var det verkligen! Du är för gullig, love you <3
nicole arivdsson

2013-10-15 @ 21:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0