9 mars - jag känner mig bakfull

Igår jobbade jag till 18, och sen kom Josefine och hämtade mig så tog vi en promenad genom stan hem till henne. Där var det fullt ös med både mat, vin, dans, och iordningsfixande. Kvällen fortsatte till Lomma, vilket var supertrevligt och slutade på Slakt i Malmö! Eller, det slutade nästan på Slakt. Jag och Josefine fick för oss att åka en runda till Lund, vilket resulterade i att jag sov där. Sliten som man var fick man pallra sig hem idag vid 1-2. 
 
Tog världens längsta dusch när jag kom hem, och sen åt vi plättar. Jättemysig eftermiddag, med sol och allting! Nu väntar jag på att Lisa ska komma och hämta mig för hon ska nämligen vara i Malmö en kväll (hon bor i Kivik). Då är det ju en självklarhet att vi ska hänga, laga lite mat och sådär. Imorgon ska jag träna. Ett riktigt tufft pass.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0