Denna olidliga väntan

Whats up people? Själv sitter jag som vanligt efter jobb och väntar på min buss som inte går förrän 21.15! Ganska drygt! Nej, väldigt drygt. Ska iallafall bli himla skönt att komma hem, hoppa in i duschen och sen ha en kväll med Emma innan morgondagen. Upp tidigt imorgon och fixa och dona inför dopet. 

Imorgonkväll är planen just nu att plugga, om jag inte ska till Lund och hänga med H. Det är inget bestämt, så jag tar det som det kommer. Hoppas på en vecka nästa vecka med massa träning och bra väder. Självklart måste man lägga in lite tid för plugget, men det är en självklarhet och heller ingenting jag ser fram emot jättemycket. 

Jag och lillen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0