fika med mina vänner / anmält mig till högskolan

Förra veckan kände vi att livet sög allmänt så vi bestämde oss för att sätta oss och plugga en stund och ta en kaffe. Det var väldigt skönt måste jag säga. Förra veckan var en riktig helvetesvecka för oss faktiskt. Vi hade väldigt mycket att göra allmänt i skolan, så det är himla skönt att kunna ta en paus ibland med mina favorittjejer!
 
 
Jag och Josefine har även anmält oss till universitetet till höst för att gå en utvidgad förberedelsekurs i juridik. Det ska bli så himla mööööööset att få prova på det där lite grann. Sen får man väl se vad som händer till våren om jag fortsätter plugga eller om jag märker att det inte var någonting för mig just nu! SKA IALLAFALL BLI BALL!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0