Fredagskvällen spenderades med...

Emma! En av mina bästa och äldre barndomsvänner som jag fortfarande har väldigt bra kontakt med. Vi gjorde allt möjligt så lägger upp bild istället, men kvällen slutade med att vi däckade i soffan och vaknade efter 1 1/2 timme och gick och la oss på riktigt. Just nu är hon på jobbet, så hon kommer tillbaka vid 2 och då ska vi öva inför morgondagen i 2 timmar innan det är min tur att bege sig till jobb. 

Ikväll efter jobb kommer Emma och möter mig vid bussen, och sen ska vi hem till mig igen! Ladda upp lite inför morgondagen med lite sång och musik, lite film kanske innan vi ska lägga oss. Det blir en lång men otroligt härlig dag imorgon. Man kan bara hoppas att vädret håller i sig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0